30 Aralık 2010 Perşembe

2010 ve öğrettikleri !!...

2010 a şöyle bir dönüp baktığımda benim için güzel bir sene olduğunu görüyorum.Her sene sonunda geri döner bakarım ben.Nasıl geçti,neler yaptım,neler yapabilirdim ve yapmadım,nasıl bir his veriyor bana bu seneyi düşünmek,neler öğrendim,kimlerden öğrendim ? Seviyorum yaşadıklarıma bir göz atıp,unuttuklarımı hatırlamayı,teşekkürlerimi etmeyi ve sonra vedalaşarak yepyeni bir sayfaya tekrar başlamayı.

Evet , lafı fazla dolandırmadan , 2010 bana ne öğretti :

-Ocak 2010:
Uzun zamandır yapmak sitediğiniz bir şey varsa şartlar oluşana kadar beklemek yerine ,şartları oluşturmak için adım atmak.Hayretle göreceksiniz ki siz kendinize bu hakkı verdiğinizde herkes ve her durum size bu hakkı fazlasıyla verecek.Öyleyse HİÇ BİR ŞEYİ ERTELEME!

-Şubat 2010:
Yaptığın şeyden keyif alıyorsan onunla ilgili her şey öyle kolayca ilerliyor ki... Yaratıcı fikirler ortaya çıkıyor , hemen projeleniyor ve gerçek hale geitiriliyor.İşkeyiş çok hıslı oluyor ve bundan pek çok kişi faydalanıyor.Öyleyse GERÇEKTEN KEYİF ALDIĞIN İŞİ YAP !

-Mart 2010:
Hayaller gerçek oluyor.Gönlümüzden geçen kalpten dilediğimiz her şey gerçek oluyor.Sadece doğru zamanı ve doğru "biz"i bekliyorlar gerçek olmak için.Öyleyse BOL BOL HAYAL ET VE OLACAĞINA İNAN!

-Nisan 2010:
Eğer bir duyguyu yaşamak istiyorsan onu sana yaşatacak koşulların gelmesini beklemeden sen o duyguyu kendince yaşamaya başla.Bir dileğini gerçek kılmak için onun sana ne hissettireceğine bak.O dilek gerçekleşirse sen hangi duyguyuyaşayacaksın? Güven mi, aşk mı,heyecan mı,zenginlik mi ? Dileğin gerçek olmadan sen kendin o duygunun içine gir.Öyleymiş gibi davran. Bir süre oyna bunu.İçinde o duyguyu harekete geçir,hisset onu. Ve bir gün karşında dileğini bul.Öyleyse İSTEDİĞİN DUYGUYU HERŞEYDEN BAĞIMSIZ YAŞA!

-Mayıs 2010:
Hayatta yepyeni bir sayfa açarken kelbin gitmek istese de bazen zihnin devreye girip seni durdurabiliyor.Sabna en güvenli şeyin ne olduğunu bildiğini söyleyip seni yerine mıhlayabiliyor.Yerinde say,ilerleme,en güvenlisi burası,ben seni koruyorum diyereke seni bildiğin yerde tutuyor.Buna yaşamak denmiyor tabii ki ! Öyleyse ZİHNİNİN KISITLAMALARININ FARKINDA OL!

-Haziran 2010:
Hayatına giren her bir kişi beraberce yaşayacağınız bir deneyim için geliyor.Kimiz uzun soluklu,kimi kısa ilişkiler olsa da.Her bir yeni kişi yeni bir dünya demek.O dünyayı tanımak,yeni keşiflere çıkmak,ondan öğrenmek ve öğretmek çok büyük bir zenginlik benim için.Karşımdakinin dünyasının ortak ve farklı noktalarını bulmak,beraberce deneyimlemek,gelişmek,sevgi ile büyümek.ÖyleyseHAYATINA YENİ İNSANLARIN GİRMESİNE İZİN VER !

-Temmuz 2010:
Zihin ne kadar durdursa da yürek kazanıyor.Yüreğin götürdüğü yer bilinmez,korkutucu olsa da kendini gerçekleştirmenin muazzam büyüsü ve heyecanı sana işte yaşamak bu diyor.Öyleyse YÜREĞİNİN GÖTÜRDÜĞÜ YERE GİT!

-Ağustos 2010:
Bir şeyden korkup adım atmamak o korkunun daha da büyümesini sağlıyor.Korku sen üstüne gitmeyince seni kıskıvrak yakalıyor.Ne olursa olsun bir adım at. Korkuyu yerinde duraral fazla büyürmeden , fazla düşünmeden adım atarak söndür.Göreceksin korktuğuna değmezmiş.Hatta korkunun bir adım önünde ol hep ! O seni saramadan sen bir adım önden git. Bu da ancak eylem içinde olmakla gerçekleşiyor.Öyleyse KORKUNUN ÜSTÜNE GİT!

-Eylül 2010:
istemediği şeyi yapmak insana azap geliyor.Yaşam ateşi sönüyor,nefes alamıyor,hem kendini hem etrafını hem de dünyayı negatif enerjiyle kirletiyor.Bir şeyi yapmak zorunda isen bunu kendi seçiminle yaptığını kabul ederek negatif enerji yaymayı bırak.Ya da gerçekten yapamıyorsan onu yapma. Öyleyse YAPTIĞIN HER ŞEYİ SEVEREK YAP!

-Ekim 2010:
Hayatımda beni zorlayan kişiler bana çok şey öğrettiler. Bir kişinin öğrenmesi tamamlanana kadar onu zorlayanlarla işinin bitmeyeceğini biliyorum.
-Kasım 2010:
Yaşamak çok güzel bir deneyim.Bilinmeze yelken açmak,seninle birlikte çok büyük bir gücün hep beraber olduğunu bilmek,korkmadan heyecanla ilerlemek,ne olursa olsun hayrına olduğunu bilmek,istediğin her şeyi gerçekleştirebileceğinin farkında olmak muhteşem!! Öyleyse KENDİNE GÜVEN,HAYATA GÜVEN!

-Aralık 2010:
Yeniyi heyecanla beklemek,önündeki yılın hayatına katacaklarını deneyimlemek istemek,umutla çok güzel ve çok büyük şeylerin bizi beklediğini bilmek içimizi kıpır kıpır eder.Yeni yıla girerken kendime tekrar hatırlatıyorum:Hayallerimi ve tutkularımı takip ederek hayatımı tüm potansiyelimle yaşamaya;bütün sınırlarımı,engellerimi aşmaya ;ve yaşamımı sevgiyle ,zerafetle inanılmaz bir maceraya dönüştürmeye adıyorum kendimi.Böyle yaşayınca ışık saçarız etrafa .Bu ışık karanlıkları aydınlatır.Dünyamız pırıl pırıl parlar.Öyleyse YAŞA ŞU HAYATINI GÖNLÜNCE!IŞIĞIN HEP PARLASIN!

Güle güle 2010! Her şey için sana teşekkür ederim.

Evet 2011 seni heyecanla bekliyorum :)

Hiç yorum yok: