27 Aralık 2010 Pazartesi

Gecenin sessizliğini fondan gelen hafif bir müzik bozuyor. Karanlığı ise karşımdaki yılbaşı ağacının renkli minik ışıltıları...Bense kendime ayırdığım bu huzurlu zamanı okuyarak, öğrenerek ve düşünerek geçiriyorum. İçimde koca bir yılı devirmenin verdiği hüzün, ve umutlarıma ışık tutan yeni yılın heyecanı...Okudukça öğreniyorum. Öğrendiklerim üzerine düşündükçe gelecek daha güzel, daha parlak görünüyor gözüme. Bazen bir bakıyorum hayallere dalmışım, cesaretlendiriyor beni bu hayaller. Ya olmazsa demeyin, siz yeter ki bir dilek tutun kalpten. Ve hayal dünyanıza dalın, olabildiğince derinlere. Bir bakmışsınız yukarı çıkarken, o hayaller de takılmış peşinize, gerçeğe dönüşmüş...
Hepinize okuması öğrenmesi bol, özgürce hayal kurabileceğiniz ve hayallerinizi gerçekleştireceğiniz yeni bir yıl diliyorum.
Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok: