22 Aralık 2010 Çarşamba

'KEŞKE' OUT / 'İYİ Kİ' IN

Yeni bir yıl geliyor. Bugün itibarı ile bu yılı karşılamaya ruhen ve bedenen hazırlık yaparken; 'KEŞKE' kelimesinede veda etmeye çağırıyorum hepinizi....

KEŞKE bir jipim olsaydı!
KEŞKE arkadaşlarımda daha fazla buluşabilseydim!
KEŞKE daha fazla spor yapabilseydim!
KEŞKE bir çocuğum olsaydı!
KEŞKE şunu yapsaydım; KEŞKE bunu yapsaydım!!!

Sıklıkla yada zaman zaman kullandığımız KEŞKE 'lerimiz ne kadar çoktur değil mi?


  • Haydi bugün itibarı ile hayatımızdan 'KEŞKE' leri '''OUT'''' yapalım.
  • 'İYİ Kİ' leri ''''IN'''' yapalım.
'İYİ Kİ' 'leri tinsellik kavramı ile hayatımıza sokalım ki orda kalıcı olarak kalsın...

İyi ki sağlıklıyım. İyi ki nefes alabiliyorum. İyi ki bir kazancım var. İyi ki gözlerim görüyor; ellerim yazıyor. İyi ki şu...... İyi ki bu..... aklınıza ne geliyor; kalbinizden ne geçiyor; beyniniz ne düşünüyor; ruhunuz ne hissediyorsa.... kilitleri, mühürleri OUT yapalım....

İYİ Kİ GELDİ YENİ BİR YIL.

Sağlıklı ve bereketli günler dileği ile.... (Prenses)


Hiç yorum yok: